MODUL V: Zapošljavanje, radni odnosi i zaštita na radu pet, 24.11. 17:00-20:00 h + sub, 25.11.2023. 10:00-13:00 h

Namijenjeno
- ljudima koji razmišljaju o poduzetništvu, ulaze ili su nedavno ušli u poduzetništvo.
Program
- Što prethodi valjanoj odluci da krenete u zapošljavanje
- Zašto zaposliti prvog suradnika
- S kojim resursima: sami ili angažirati stručnjaka
- Oglašavanje – kako sastaviti odličan oglas temeljem valjanog opisa posla i potrebe za zaposlenikom
- Na koji način napraviti selekciju i najbolji izbor
- U kojim rokovima je realno provesti zapošljavanje prvog suradnika
- Administrativne aktivnosti prijave kandidata (mirovinsko, porezna)
- Što je ONBOARDING u praksi i kako se efikasno planira
- Što treba poslodavac osigurati prije onboardinga u tvrtki
- Kako se provodi operativno i kako mentora pripremiti
- Rad mentora sa novim zaposlenikom – konkretne smjernice
- Ugovor o radu na određeno ili neodređeno vrijeme
- Naziv i opis radnog mjesta
- Mjesto rada
- Rad od kuće: stalno, privremeno ili povremeno
- Rad na daljinu
- Probni rok
- Definiranje plaće: bruto ili neto
- Dodaci na plaći
- Vrste otkaza ugovora o radu: redoviti i izvanredni otkaz
- Otkaz ugovora o radu sklopljenog na određeno vrijeme
- Otkazivanje ugovora o radu za vrijeme probnog roka
- Oblik, obrazloženje i dostava otkaza
- Otkazni rokovi
- Otkaz s ponudom izmijenjenog ugovora
- Obaveze zaštite na radu
- Procjena rizika i osposobljavanje radnika
- Obavljanje poslova zaštite na radu
- Posebni uvjeti rada
- Prva pomoć, liječnički pregledi i medicina rada
- Evakuacija, planovi i vježbe
- Osobna zaštitna oprema
- Što u slučaju ozljede radnika
- Alkohol, pušenje i sredstva ovisnosti
- Rad od kuće
- Potrebna ispitivanja instalacija, prostora i radne opreme
- Zaštita od požara, vatrogasni aparati, osposobljavanja radnika
- Nadzorni uređaji
- Specifične obaveze s obzirom na djelatnost (gradilišta, kemija i sl.)
Predavači:
Ivan Vidas
- Menadžer kompanije koja se bavi računovodstvom, obračunom plaća i savjetovanjima u svijetu poreza, financija i radnog prava.
- Certificirani stručnjak za radno pravo
- Prva radna iskustva krenuo stjecati kao mlađi konzultant za EU fondove te kasnije kao specijalist za obračun plaća i drugog dohotka u privatnom i državnom sektoru
- Dobitnik više dekanovih nagrada, rektorove nagrade te priznanja Agencije za znanost i visoko obrazovanje za poseban doprinos razvoju visokog obrazovanja u RH
- LinkedIn – Ivan Vidas
Daša Vrzić
- Daša Vrzić diplomirala je na Pravnom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu
- Nakon rada kao pravna savjetnica u privatnom sektoru, Daša je 2015. godine počela raditi kao stručni suradnik odvjetnika Hrvoja Vidana (2015.-2017.) i Tomislava Nagya (2017.-2020.).
- Godine 2020. Daša je otvorila vlastiti odvjetnički ured koji se bavi pravom intelektualnog vlasništva
Davor Šamec
- Stručnjak zaštite na radu I i II stupnja
- 13 godina iskustva u poslovima zaštite na radu, zaštite od požara i tehničkim ispitivanjima
- Završen: Tehničko Veleučilište u Zagrebu, smjer elektrotehnika 3 + 2 god.,
tečaj za protueksplozijsku zaštita uređaja i instalacija pri Rudarsko-geološko naftni fakultet u Zagrebu, tečaj Osnove androgogije u ZIRS, tečaj za provjeru alkoholiziranosti radnika na radu u ZIRS, položen stručni ispit zaštite na radu, stručni ispit iz graditeljstva (elektrotehnika), stručni ispit za ispitivača sustava za dojavu i gašenje požara - Zaposlen u ovlaštenoj tvrtki koja se bavi zaštitom na radu, tehničkim ispitivanjima i projektiranjem
- LinkedIn – Davor Šamec
Andreja Bakula
- HR konzultantica i vlasnica AB.PRO obrta za poslovne usluge, Zagreb
- Po struci je prof. psihologije sa znanstvenim magisterijem iz organizacije i menadžmenta na ekonomskom fakultetu u Zagrebu
- Kao trenerica razvijala je i vodila/i edukacije iz područja: pribavljanja i zapošljavanja, analize opisa poslova, upravljanja radnim učinkom, planiranja potreba izobrazbe, zbrinjavanja zaposlenih, strateškog upravljanja ljudskim potencijalima, te upravljanja promjenama. Ima istančan osjećaj za ljude i njihove potrebe.
- Usmjerena je na na isporuke brzih, kvalitetnih i primjenjivih poslovnih rješenja.
- LinkedIn – Andreja Bakula
Vrijeme:
petak, 24.11. 17:00-20:00 h
+ subota, 25.11.2023. 10:00-13:00 h
Cijena:
300,00 EUR (2.260,35 HRK)
Popust 30% za prijave do 14.11.2023.