MODUL V: Zapošljavanje, radni odnosi i zaštita na radu pet, 24.11. 17:00-20:00 h + sub, 25.11.2023. 10:00-13:00 h

MODUL V: Zaposlenici: Radni odnosi, GDPR i zaštita na radu

Namijenjeno

  • ljudima koji razmišljaju o poduzetništvu, ulaze ili su nedavno ušli u poduzetništvo.

Program

  • Što prethodi valjanoj odluci da krenete u zapošljavanje
  • Zašto zaposliti prvog suradnika
  • S kojim resursima: sami ili angažirati stručnjaka
  • Oglašavanje – kako sastaviti odličan oglas temeljem valjanog opisa posla i potrebe za zaposlenikom
  • Na koji način napraviti selekciju i najbolji izbor
  • U kojim rokovima je realno provesti zapošljavanje prvog suradnika
  • Administrativne aktivnosti prijave kandidata (mirovinsko, porezna)
  • Što je ONBOARDING u praksi i kako se efikasno planira
  • Što treba poslodavac osigurati prije onboardinga u tvrtki
  • Kako se provodi operativno i kako mentora pripremiti 
  • Rad mentora sa novim zaposlenikom – konkretne smjernice 
  • Ugovor o radu na određeno ili neodređeno vrijeme
  • Naziv  i opis radnog mjesta
  • Mjesto rada
  • Rad od kuće: stalno, privremeno ili povremeno
  • Rad na daljinu
  • Probni rok 
  • Definiranje plaće: bruto ili neto 
  • Dodaci na plaći
  • Vrste otkaza ugovora o radu: redoviti i izvanredni otkaz
  • Otkaz ugovora o radu sklopljenog na određeno vrijeme
  • Otkazivanje ugovora o radu za vrijeme probnog roka
  • Oblik, obrazloženje i dostava otkaza
  • Otkazni rokovi
  • Otkaz s ponudom izmijenjenog ugovora
  • Obaveze zaštite na radu
  • Procjena rizika i osposobljavanje radnika 
  • Obavljanje poslova zaštite na radu
  • Posebni uvjeti rada
  • Prva pomoć, liječnički pregledi i medicina rada
  • Evakuacija, planovi i vježbe
  • Osobna zaštitna oprema
  • Što u slučaju ozljede radnika
  • Alkohol, pušenje i sredstva ovisnosti
  • Rad od kuće
  • Potrebna ispitivanja instalacija, prostora i radne opreme
  • Zaštita od požara, vatrogasni aparati, osposobljavanja radnika
  • Nadzorni uređaji
  • Specifične obaveze s obzirom na djelatnost (gradilišta, kemija i sl.)

Predavači:

Ivan Vidas

  • Menadžer kompanije koja se bavi računovodstvom, obračunom plaća i savjetovanjima u svijetu poreza, financija i radnog prava.
  • Certificirani stručnjak za radno pravo
  • Prva radna iskustva krenuo stjecati kao mlađi konzultant za EU fondove te kasnije kao specijalist za obračun plaća i drugog dohotka u privatnom i državnom sektoru
  • Dobitnik više dekanovih nagrada, rektorove nagrade te priznanja Agencije za znanost i visoko obrazovanje za poseban doprinos razvoju visokog obrazovanja u RH

Daša Vrzić

  • Daša Vrzić diplomirala je na Pravnom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu
  • Nakon rada kao pravna savjetnica u privatnom sektoru, Daša je 2015. godine počela raditi kao stručni suradnik odvjetnika Hrvoja Vidana (2015.-2017.) i Tomislava Nagya (2017.-2020.). 
  • Godine 2020. Daša je otvorila vlastiti odvjetnički ured koji se bavi pravom intelektualnog vlasništva

Davor Šamec

  • Stručnjak zaštite na radu I i II stupnja
  • 13 godina iskustva u poslovima zaštite na radu, zaštite od požara i tehničkim ispitivanjima
  • Završen: Tehničko Veleučilište u Zagrebu, smjer elektrotehnika 3 + 2 god.,
    tečaj za protueksplozijsku zaštita uređaja i instalacija pri Rudarsko-geološko naftni fakultet u Zagrebu, tečaj Osnove androgogije u ZIRS, tečaj za provjeru alkoholiziranosti radnika na radu u ZIRS, položen stručni ispit zaštite na radu, stručni ispit iz graditeljstva (elektrotehnika), stručni ispit za ispitivača sustava za dojavu i gašenje požara
  • Zaposlen u ovlaštenoj tvrtki koja se bavi zaštitom na radu, tehničkim ispitivanjima i projektiranjem

Andreja Bakula

  • HR konzultantica i vlasnica AB.PRO obrta za poslovne usluge, Zagreb 
  • Po struci je prof. psihologije sa znanstvenim magisterijem iz organizacije i menadžmenta na ekonomskom fakultetu u Zagrebu
  • Kao trenerica razvijala je i vodila/i edukacije iz područja: pribavljanja i zapošljavanja, analize opisa poslova, upravljanja radnim učinkom, planiranja potreba izobrazbe, zbrinjavanja zaposlenih, strateškog upravljanja ljudskim potencijalima, te upravljanja promjenama. Ima istančan osjećaj za ljude i njihove potrebe. 
  • Usmjerena je na na isporuke brzih, kvalitetnih i primjenjivih poslovnih rješenja.
  • LinkedIn – Andreja Bakula

Vrijeme:
petak, 24.11. 17:00-20:00 h
+  subota, 25.11.2023. 10:00-13:00 h

Cijena:
300,00 EUR (2.260,35 HRK)

Popust 30% za prijave do 14.11.2023.

Prijavnica

    Odabrali ste edukaciju:
    Broj osoba (obavezno)
    12345

    Želim primati novosti.