Osnove Google Ads kampanje – webinar – utorak, 20.08.2024. 15:00-16:00h

Osnove Google Ads kampanje

Namijenjeno

  • poduzetnicima koji razmišljaju o ili su započeli sa digitalnim oglašavanjem
  • onima koji se žele upoznati sa opsegom Google Ads-a i njegovom korisnošču za njihovo poslovanje

Program

  • ciljevi Google Ads kampanje
  • vrste kampajna
  • kako znati odabrati kampanju s obzirom na Vaše poslovanje
  • kako odrediti budžet i vrijeme provođenja kampanje
  • struktura Google Ads računa
  • razrada kampanje

Predavač: Dragan Šajatović

Dragan Šajatović je osnivač i direktor Red Brick marketing agencije. Marketinški stručnjak s 10-godišnjim iskustvom na području promocije B2B, B2G i B2C kompanija. Većinu svog marketinškog iskustva prenosi na svoje zaposlenike na dnevnoj bazi, a najviše vremena ulaže u vođenje tvrtke, širenje poslovanja na internacionalna tržišta i unapređenje poslovanja. Specijalizacija i primarno područje djelovanja mu je digitalni marketing, ali uvijek je integriran i s tradicionalnim kanalima. Osim standardnog posla u agenciji, često se angažira kao gost predavač na raznim događajima te konferencijama o marketingu. U slobodno vrijeme voli istraživati mikro i makro ekonomiju te čitati knjige o budućnosti poslovanja i novim trendovima.

LinkedIn – Dragan Šajatović

Web – Red Brick

Vrijeme: utorak, 20.08.2024. 15:00-16:00h

Cijena: 50 + PDV

Popust 10% za nove pretplatnike na Newsletter 

Materijali: Prezentaciju u PDF-u dobivate prije početka webinara

Snimka edukacije: Moći ćete pristupiti snimci ograničeni period nakon održavanja 

Prijavnica