Osnove i vrste digitalnog oglašavanja – webinar – uto, 03.10.2023. 17:00-18:00h

Osnove i vrste digitalnog oglašavanja

Namijenjeno

  • Novi i stari poduzetnici, obrtnici i poduzetnici koji tek razmišljaju o otvaranju društva / obrta

Program

  • Zašto je oglašavanje u 2022. Važno?
  • Koje sve vrste digitalnog oglašavanja postoje?
  • Kako nova poduzeća kroz online oglase razvijaju svoju prisutnost / brand?
  • Koje se aplikacije / programi ili servisi u 2022. Koriste za oglašavanje?
  • Koji oblik digitalnog oglašavanja odgovara Vašoj djelatnosti?
  • Koje to osnovne termine koriste oglašivači?
  • Kako razlikovati vrste online oglašavanja po samom oglasu / reklami?
  • Što je aukcijski marketing i kako funkcionira monetizacija?
  • Razlika između oglašavanja na društvenim mrežama i drugim oblicima.

Predavač: Dragan Šajatović

  • Dragan Šajatović je osnivač i direktor Red Brick marketing agencije. Marketinški stručnjak s 10-godišnjim iskustvom na području promocije B2B, B2G i B2C kompanija. Većinu svog marketinškog iskustva prenosi na svoje zaposlenike na dnevnoj bazi, a najviše vremena ulaže u vođenje tvrtke, širenje poslovanja na internacionalna tržišta i unapređenje poslovanja. Specijalizacija i primarno područje djelovanja mu je digitalni marketing, ali uvijek je integriran i s tradicionalnim kanalima. Osim standardnog posla u agenciji, često se angažira kao gost predavač na raznim događajima te konferencijama o marketingu. U slobodno vrijeme voli istraživati mikro i makro ekonomiju te čitati knjige o budućnosti poslovanja i novim trendovima.

    LinkedIn – Dragan Šajatović

    Web – Red Brick

Vrijeme: utorak, 03.10.2023. 17:00-18:00h

Cijena: 50 EUR  (376,73 HRK)

Prijavnica

    Odabrali ste edukaciju:
    Broj osoba (obavezno)
    12345

    Želim primati novosti.