Osnove upravljanja tvrtkom i administracija – webinar – utorak, 31.10.2023. 17:00 – 18:00 h

Namijenjeno
Webinar je namijenjen svima onima koji razmišljaju o poduzetništvu, ulaze ili su nedavno ušli u poduzetništvo.
Program
- Matični podaci pravnog subjekta i što trebaš napraviti nakon otvaranja obrta ili poduzeća?
- PDV – da li ući ili ne u sustav PDV-a? Plaćati PDV po izdanom računu i naplaćenoj naknadi? Koja je tvoja obaveza ako posluješ sa EU?
- Porezna uprava te traži Ugovor o najmu prostora, što o tome moraš znati?
- Porezna uprava te traži Ugovor sa knjigovodstvenim servisom, kako izabrati knjigovodstveni servis koji će te pratiti ?
- Vlasnik=direktor=radnik koje su sve mogućnosti, prava i obveze?
- Zaposlit ćeš radnike, koliki je minimalan trošak rada, prava i obveze i moguće povlastice kod zapošljavanja? Evidencija o radu i obračun plaća. Moguće neoporezive isplate radnicima.
- Tvrtka nema dovoljno prihoda ili nije dobra naplata, kako i po kojim uvjetima posuditi novac od pravne ili fizičke osobe, od vlasnika ili banke? Trebaš podići novac iz tvrtke – koji su sve legalne mogućnosti? Kad moraš voditi blagajnu?
Predavač: mr.sc. Kornela Paunović dipl.oec.
Kornela ima preko 25 godina iskustva u poslovima savjetovanja, upravljanja, vođenja financija, kontrolinga i računovodstva. Završila je Ekonomski fakultet u Zagrebu, smjer financije i računovodstvo i PDS Financije poduzeća. Trenutno se bavi edukacijama, savjetovanjem i knjigovodstvom kroz vlastito poduzeće.
- LinkedIn – Kornela Paunović

Detalji edukacije
Vrijeme: utorak, 31.10.2023. 17:00-18:30 h
Cijena: 75 EUR ( 565,09 HRK)
Trajanje: 1,5 h
Materijali: Prezentaciju u PDF-u dobivate prije početka webinara.
Snimka edukacije: U slučaju nemogućnosti sudjelovanja na dijelu edukacije, moguće zatražiti snimku.
Certifikacija: Neformalni certifikat. (Uvjerenje o pohađanju edukacije)