Osnove upravljanja tvrtkom i administracija – webinar – utorak, 13.09.2022. 17:00-18:30 h

upravljanje tvrtkom

Namijenjeno

  • poduzetnicima i budućim poduzetnicima

Program

  • Matični podaci pravnog subjekta i što se trebamo napraviti nakon što smo otvorili obrt ili poduzeće ?
  • PDV – da li ući ili ne u sustav PDV-a ? Plaćati PDV po izdanom računu i naplaćenoj naknadi ? Koja je naša obaveza ako poslujemo sa EU ?
  • Porezna uprava nas traži Ugovor o najmu prostora, što o tome moramo znati ?
  • Porezna uprava nas traži Ugovor sa knjigovodstvenim servisom, kako izabrati knjigovodstveni servis koji će nas pratiti ?
  • Vlasnik=direktor=radnik koje su sve mogućnosti, prava i obveze ? 
  • Zaposlit ćemo radnike, koliki je minimalan trošak rada, prava i obveze i moguće povlastice kod zapošljavanja ? Evidencija o radu i obračun plaća. Moguće neoporezive isplate radnicima.
  • Tvrtka nema dovoljno prihoda ili nije dobra naplata, kako i po kojim uvjetima posuditi novac od pravne ili fizičke osobe, od vlasnika ili banke ? Trebamo podići novac iz tvrtke  – koji su sve legalne mogućnosti ? Kad moramo voditi blagajnu ?

Predavač: mr.sc. Kornela Paunović dipl.oec.

  • preko 25 godina iskustva  u poslovima savjetovanja, upravljanja, vođenja financija, kontrolinga i računovodstva
  • završen: Ekonomski fakultet Zagreb, smjer financije i računovodstvo, PDS Financije poduzeća
  • trenutno se bavi edukacijama, savjetovanjem i knjigovodstvom kroz vlastito poduzeće
  • LinkedIn – Kornela Paunović

Vrijeme: utorak, 13.09.2022. 17:00-18:30 h

Cijena: 75 EUR  ( 565,09 HRK) 

Prijavnica

    Odabrali ste edukaciju:
    Broj osoba (obavezno)
    12345

    Želim primati novosti.