Osnove upravljanja tvrtkom i administracija – webinar – ponedjeljak, 19.04.2021. 17:00-18:30 h

Namijenjeno
- poduzetnicima i budućim poduzetnicima
Program
- Matični podaci pravnog subjekta i što se trebamo napraviti nakon što smo otvorili obrt ili poduzeće ?
- PDV – da li ući ili ne u sustav PDV-a ? Plaćati PDV po izdanom računu i naplaćenoj naknadi ? Koja je naša obaveza ako poslujemo sa EU ?
- Porezna uprava nas traži Ugovor o najmu prostora, što o tome moramo znati ?
- Porezna uprava nas traži Ugovor sa knjigovodstvenim servisom, kako izabrati knjigovodstveni servis koji će nas pratiti ?
- Vlasnik=direktor=radnik koje su sve mogućnosti, prava i obveze ?
- Zaposlit ćemo radnike, koliki je minimalan trošak rada, prava i obveze i moguće povlastice kod zapošljavanja ? Evidencija o radu i obračun plaća. Moguće neoporezive isplate radnicima.
- Tvrtka nema dovoljno prihoda ili nije dobra naplata, kako i po kojim uvjetima posuditi novac od pravne ili fizičke osobe, od vlasnika ili banke ? Trebamo podići novac iz tvrtke – koji su sve legalne mogućnosti ? Kad moramo voditi blagajnu ?
Predavač: mr.sc. Kornela Paunović dipl.oec.
- 25 godina iskustva u poslovima savjetovanja, upravljanja, vođenja financija, kontrolinga i računovodstva
- završen: Ekonomski fakultet Zagreb, smjer financije i računovodstvo, PDS Financije poduzeća
- trenutno se bavi edukacijama, savjetovanjem i knjigovodstvom kroz vlastito poduzeće

Vrijeme: ponedjeljak, 19.04.2021. 17:00-18:30 h
Cijena: 450,00 kn