U poslovanju i u nastojanjima da naša tvrtka bude što uspješnija, često se dogodi da smo više usredotočeni na privlačenje novih klijenata, nego na zadržavanje postojećih.
Svi znamo koliko je teško privući nove klijente, kojim god poslom da se naša tvrtka bavi. Jeste li znali da je 6 – 10 puta skuplje privući nove klijente nego zadržati postojeće?
Svaka tvrtka uvijek želi biti naprednija i razvijenija od svoje konkurencije. Vlasnik svakog poduzeća uvijek nastoji raditi na profitu i načinima kako zadržati svoje postojeće klijente.
Većina tvrtki nalazi problem u smišljanju načina kako ostvariti to na brži, bolji i kvalitetniji način. Svaka tvrtka kreira svoj plan poslovanja, ali i cilj koji ga želi postići. Jedni od njih su povećanje profita i zadržavanje dugogodišnjih klijenata.
Povećanje profita samo po sebi ne ide bez odgovarajuće i pomno razrađene strategije. Unutar raznih tvrtki vlasnici ne vode računa o razvoju profita i razvoja tvrtke zaokupljujući se drugim stvarima. Kako bi se tvrtka vodila na ispravan način potrebno je voditi računa o klijentima i samom profitu.
Uvijek je bitno biti usredotočen na svoje postojeće klijente. Svi znamo koliko je u današnje vrijeme teško privući nove klijete, ali i općenito klijente. Kako ne bi došlo do problema potrebno je voditi brigu o njima na ispravan način.
Pružati najbolju uslugu
Za početak, pružite im najbolju moguću uslugu. Ne trebamo niti spominjati kako je uvijek potrebno klijenta zadiviti svojim poslovanjem i pristupom. Svaka se tvrtka prema postojećim klijentima treba odnositi kao prema prvom klijentu kojeg su ikada dobili. Ovo je jednostavno reći, no nije uvijek jednostavno i ispuniti. Kako bi svojom uslugom bili bolji od konkurencije i zadivili postojećeg klijenta, morat ćete s vremena na vrijeme pogledati što i kako to radi vaša konkurencija, kako bi znali što morate malo bolje napraviti pri pružanju usluge.
Prihvatiti savjet i kritiku
Kada nam klijent uputi savjet ili kritiku tijekom poslovanja potrebno ih je prihvatiti sa zadovoljstvom i shvatiti ih ozbiljno. Najčešće komentari koje daju klijeti su nešto na što bi trebalo obratiti pažnju te pokušati popraviti. Komentari klijenata su često izvor dobrih ideja kojima možete ispraviti određene propuste ili unaprijediti vaše usluge. S kritikama i savjetima poslovanje i odnosi u poslovanju postaju bolji iz dana u dan.
Biti uvijek na raspolaganju
Vjernim i dugogodišnjim klijentima se pomaže u bilo koje doba, čak i kada nije posao u pitanju. Kod bliskog i prijateljskog odnosa s klijentima stvara se čvršći odnos, jer klijenti prepoznaju kada vam nije samo financijski prihod na pameti, nego i izgradnja prijateljskog odnosa.
Na takav se način iz dana u dan učvršćuje odnos jer se ostvaruje vjernost i dobrobit te prije svega zahvalnost za takvo poslovanje. Uvijek budite prije svega prijatelj svojim klijentima bez obzira na posao koji se vodi.
Ako vam treba naša pomoć, uvijek smo tu za sva pitanja!
Recent Comments